Retourneren

Uiteraard hopen we dat je tevreden bent met je bestelling en het in goede orde ontvangt. Er kunnen zich echter verschillende situaties voordoen waarin het nodig kan zijn je product te retourneren. Onderstaand vind je een overzicht met mogelijke situaties en de procedure die daarbinnen geldt. 

Het product voldoet niet aan jouw verwachtingen
Wanneer een product niet voldoet aan jouw verwachtingen, kun je uiteraard gebruikmaken van het wettelijke herroepingsrecht. De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen. 

Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Producten dienen voldoende gefrankeerd te worden geretourneerd in de originele verpakking en te worden voorzien van je ingevulde retourformulier en een kopie van de factuur.
Je kunt het pakket ook persoonlijk afleveren op het volgende adres:  Molenstraat-Centrum 1, 7311 XG  Apeldoorn.

Retourneren vervalt wanneer:

  • Producten langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn
  • Het om producten gaat die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden
  • Producten beschadigd, gebruikt of incompleet zijn
  • De verpakking beschadigd is door gebruik of onvoorzichtig openen

Producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking. Zodra de leverancier aangeeft de retourzending in goede orde te hebben ontvangen, wordt je aankoopbedrag binnen een aantal weken teruggestort op je rekening. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je zelf betaald hebt. 

Het pakket is (ernstig) beschadigd bij jou bezorgd
Krijg je een pakket dat beschadigd is aangekomen? Weiger dan je pakket aan de deur, of neem het pakket aan maar meld de beschadiging bij de bezorger. Breng ons vervolgens binnen 14 dagen op de hoogte via info@studiowendy.nl, voorzien van een goede omschrijving en een foto van de beschadiging. Na 14 dagen kan er helaas geen claim meer worden ingediend en zijn Studio Wendy en de transporteur niet meer aansprakelijk. Na ontvangst van je bericht heeft de transporteur maximaal 6 weken de tijd om onderzoek te doen. Invloed van onze kant is daarbij niet mogelijk.

Het pakket is defect bij aankomst
Wanneer je een bestelling ontvangt, is het belangrijk dat je gelijk controleert of het product niet defect of beschadigd is. Is dit wel het geval, meld dit dan binnen 14 werkdagen na ontvangst via info@studiowendy.nl.

Let op! Als ook de omdoos van het product beschadigd is, meldt het defect dan als een transportschade. Als het defect niet binnen 14 werkdagen wordt aangemeld, kunnen wij het niet meer in behandeling nemen.

Indien mogelijk zullen wij zorgdragen voor een vervangend product die kosteloos wordt verstuurd. In alle andere gevallen krijg je het gehele aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Levering komt niet overeen met wat er besteld is
Komt de levering niet overeen met wat je hebt besteld, dan vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden via info@studiowendy.nl. Zorg hierbij voor een duidelijke klachtomschrijving, zodat wij daarna zo snel mogelijk contact met je kunnen opnemen.

© 2018 - 2020 Studio Wendy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel